Funkce

Techhelp tickety

​Řešíte aktivní technickou podporu vašich služeb či produktů se zákazníky? Řešte ji s pomocí 321 INTRA.

Součástí našeho firemního intranetu je modul technické podpory ve formě techhelp ticketů s možností delegování požadavků na řešitele a online komunikaci se zákazníkem.

Klienti budou spokojenější a vy získáte přehled.
 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma


Jednoduše si můžete nastavit typ, prioritu i lhůtu (dobu k vyřešení) ticketu.

Pro další informace a sdělení je možné využít editovatelný popis s jednoduchým WYSIWYG textovým editorem.

Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online chat a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Jednoduše si můžete nastavit typ, prioritu i lhůtu (dobu k vyřešení) ticketu.

Pro další informace a sdělení je možné využít editovatelný popis s jednoduchým WYSIWYG textovým editorem.

Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online chat a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Techhelp tickety

Jednoduché zprovoznění

321 INTRA je uživatelsky přívětivý nástroj, který zahrnuje všechny důležité funkce pro efektivní práci bez nutnosti instalace. Je vhodný i pro počítačové začátečníky!
Jak mě hodnotí

Efektivní komunikace

Nástroj zlepší komunikaci s kolegy z různých oddělení, se kterými se v podniku běžně nesetkáte.
Jak mě hodnotí

Šetří čas a zvyšuje produktivitu

Intranet změní Váš přístup k práci. Nejenom, že zlepší mezilidské vztahy na pracovišti, ale šetří spoustu času při dohledávání termínů, kontaktů a zákaznické podpory.
Jak mě hodnotí

Jak zprovoznit 321 INTRA?


Vyplňte kontaktní
formulář zde

V e-mailu naleznete přihlašovací údaje

Můžete používat
321 INTRA