Řešíte aktivní technickou podporu vašich služeb či produktů se zákazníky? Řešte ji s pomocí 321 INTRA.
Součástí našeho firemního intranetu je modul technické podpory ve formě techhelp ticketů s možností delegování požadavků na řešitele a online komunikaci se zákazníkem.
Jednoduše si můžete nastavit typ, prioritu i lhůtu (dobu k vyřešení) ticketu.
Pro další informace a sdělení je možné využít editovatelný popis s jednoduchým WYSIWYG textovým editorem.
Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online chat a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.
Jednoduše si můžete nastavit typ, prioritu i lhůtu (dobu k vyřešení) ticketu.
Pro další informace a sdělení je možné využít editovatelný popis s jednoduchým WYSIWYG textovým editorem.
Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online chat a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.
321 INTRA je uživatelsky přívětivý nástroj, který zahrnuje všechny důležité funkce pro efektivní práci bez nutnosti instalace. Je vhodný i pro počítačové začátečníky!
Intranet změní Váš přístup k práci. Nejenom, že zlepší mezilidské vztahy na pracovišti, ale šetří spoustu času při dohledávání termínů, kontaktů a zákaznické podpory.